............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. ............................................................................. .............................................................................

Uzum market 

Tovarlarni tarqatish nuqtasi
2.8
11 baholar
2.8
11 baholar
ТХ
Тимур Халимов1 sharh
15 ноября 2025г. Пришел заказ на игровое кресло, девушка работающая там грубила на повышенных тонах с нами, хоть мы и старше нее. Отказалась принести кресло на пункте выдачи со склада, сказала если вам надо заберете из другого выхода, нам пришлось согласится, спасская по лестнице, она пнула ногой товар, не знаю специально или случайно, опять начала грубить, не дала проверить товар, со словами что правила в узуме поменялись и сначала нужно заплатить за товар, потом можно только проверять! Просьба следить за работой ваших сотрудников лучше и работать по стандартам, если девушка не может принести тяжелое кресло, пусть попросит вежливо, а не грубит клиентам, не психует, не пинает товар ногами!!! 2025-yil 15-noyabr O‘yin kreslosi uchun buyurtma olganimizda, u yerda ishlayotgan qiz bizdan yoshi kichik bo‘lsa ham, biz bilan qo‘pol gaplashdi. U kresloni ombordan olib chiqishni rad etdi va: “Agar kerak bo‘lsa, uni boshqa chiqishdan o‘zingiz olib ketasiz”, — dedi. Biz rozi bo‘lishga majbur bo‘ldik va zinapoyadan ko‘tarilib borib, o‘zimiz olib keldik. U kresloni oyog‘i bilan tepdi — ataylabmi yoki tasodifanmi, bilmaymiz. So‘ng yana qo‘pol muomala qildi va mahsulotni tekshirishga ruxsat bermadi: “Uzumda qoidalar o‘zgargan, avval pul to‘laysiz, keyin tekshirishingiz mumkin”, — dedi. Iltimos, xodimlaringizni nazorat qiling va standartlarga muvofiq ishlashingizni so‘raymiz. Agar xodima og‘ir kresloni o‘zi ko‘tara olmasa, buni muloyim tarzda aytsin — lekin mijozlarga qo‘pol bo‘lmasin, jahllanmasin va tovarni tepmasin!
To'liq o'qing
IU
Iklas Uzakbayev2 sharhlar
C
Cryptika24 sharhlar
Карен Агаджанов9 sharhlar
AK
Alexey Kudrin10 sharhlar
🍪
Biz cookies dan foydalanamiz batafsilroq